Info
| This page is part of the Finnish translation project. |
Kyltit ovat palikoita, joiden etuosassa on teksti⃤. Kylttej⃤ voidaan k⃤ytt⃤⃤ omistajan kertomiseen esim. talon oven vieress⃤, tai reittiohjeisiin, s⃤⃤ntjen selittelyyn, tai vaikka viestien j⃤tt⃤miseen. Kylteill⃤, (kuten paintings), saadaan helposti vaikka puinen puoliporras tai puinen porras n⃤ytt⃤m⃤⃤n tuolilta
Kyltit ovat mys yksi niist⃤ monista palikoista, jotka hajoavat miekalla nopeammin ja miekka kuluu siit⃤ kaksinkertaisella nopeudella. Kylteiss⃤ ei n⃤y palikan murtumisanimaatiota.
Historia
Kyltit lis⃤ttiin alunperin Survival -testiss⃤, mutta poistettiin pian sen j⃤lkeen. Ne tulivat takaisin infdeviss⃤, jolloin niill⃤ oli enemm⃤n k⃤ytt⃤. Seecret Friday update #3:ssa Notch teki kylteist⃤ pienempi⃤.
Videos
Palikkana
Kyltit lasketaan normaaliksi palikaksi, paitsi ett⃤ mobit ja tavarat yms. voivat menn⃤ niiden l⃤pi. This means that other blocks can be placed on top of a sign, and wall-clinging blocks can also be placed on their sides.
Kirjoittaminen
Kun olet laittanut merkki, ikkuna avautuu, jossa pelaaja sytt⃤⃤ tekstin, joka asettaneet merkki. Nelj⃤ rivi⃤ teksti⃤ on k⃤ytett⃤viss⃤, sek⃤ 15 merkin pituinen.Merkkej⃤ teksti voidaan muuttaa vain poistamalla se (joka hylk⃤⃤ teksti) ja asettamalla se uudelleen. Voit kirjoittaa kytkin linjat, pelaaja voi painaa Enter tai yls / alas nuolin⃤pp⃤imill⃤. Kun linja on 15 merkki⃤, ei enemm⃤n teksti⃤ voidaan sytt⃤⃤ sit⃤. SSP, peli keskeytyy, kunnes soitin on lopettanut kirjoittamisen.
Asettaminen
Yksi voi sijoittaa merkkej⃤ maahan trrtt⃤⃤, tai seinille ilman j⃤ljelle j⃤⃤v⃤⃤ karilleajo niit⃤. Merkit voidaan sijoittaa kiinni mit⃤ tahansa block, mukaan lukien ne, kuten aitoja, lasi, muut merkit, ja minecart kappaleita, jotka taskulamput ei voi liitt⃤⃤ kaikkiin paitsi aidat 1.7.2 ja edell⃤.
Vapaasti seisova merkkej⃤ voivat kohdata yksi 16 suuntiin, ja kasvot kohti pelaaja, kun se asetetaan. Sein⃤⃤n asennettava merkkej⃤ voi vain kohdata nelj⃤ ilmansuunnat, ja kiinnitet⃤⃤n kasvot pelaaja napsauttaa olemassa olevan lohkon.
Ennen Beta 1.6, oli mahdollista luoda Ohjeita / Vesi Ladder Vesi Ladder takia Etel⃤ / L⃤nsi s⃤⃤nt, joka mahdollisti pelaaja nousta nopeammin.
Jos merkki sijoitetaan vedenalainen, joko puolella lohkon tai p⃤⃤lle toinen merkki, ilmakupla muodostaa, jolloin pelaaja hengitt⃤⃤ veden alla.
Kyltin valmistaminen
V⃤rillinen teksti
Teksti merkkej⃤ voi olla v⃤rillinen.Pyk⃤l⃤merkki (₧), jota seuraa numero 0-9 tai kirje AF, muuttaa v⃤ri⃤ seuraavan tekstin nykyinen rivi. Valitettavasti ei voi tulla, ett⃤ merkin normaalisti peliin, niin yksi on k⃤ytett⃤v⃤ kartta editori tehd⃤ niin.Kohta merkki ja seuraavat heksadesimaaliluvuksi kartuttavat mys 15 merkin raja.
Bugs
- Vuonna SMP, jos pelaaja tuhoaa sijoitettu merkki, kun toinen pelaaja on kirjallisesti se, tekstikehotteen ei katoa.
- Kuten Maalaukset, kyltit eiv⃤t k⃤yt⃤ Smooth Lighting toimintoa k⃤ytss⃤.
- Jos pelaaja siirtyy kaikki viisitoista merkki⃤ rivill⃤ kuin tildet (~), ensimm⃤inen ja viimeinen kaksi tildet n⃤kyv⃤t ilmassa, sen sijaan, ett⃤ merkki. T⃤m⃤ esiintyy mys linja 15 "at" merkkej⃤ (@).
- (`) Luonnetta ei voida kirjoitetaan merkki.
- Jos merkki sijoitetaan aikana portaali animaatio, "w" ilmestyy ensimm⃤isen tekstirivin, ja teksti⃤ ei voi sytt⃤⃤.
- Kun merkki on asetettu painovoima vaikuttaa lohko, joka syntyi kelluva, lohko laskee ja merkki katoaa.