Dungeon fin


Info


This page is part of the Finnish translation project.
Tyrm⃤

Tyrm⃤t (Tunnetaan my⃶s englanninkielisell⃤ nimell⃤ Dungeon) esiteltiin "Seecret Friday Update 2":ssa Infdeviin. Ne ovat pieni⃤ mukulakivest⃤ ja sammalkivest⃤ tehtyj⃤ huoneita, jotka sis⃤lt⃤v⃤t hirvi⃶nsynnytt⃤j⃤n ja 0-2 arkkua. Tyrm⃤t ovat t⃤ll⃤ hetkell⃤ ainoita paikkoja Viidakkotemppeleiden lis⃤ksi joissa sammalkive⃤ voidaan luonnollisesti l⃶yt⃤⃤ kartalta. Henkil⃶, joka seikkailee luolissa This page is part of the Finnish translation project. Luolat ovat pimeitä käytäviä, jotka ovat generoituneet maan alle. Ne ovat hyviä ja huonoja paikkoja kaivaa. Malmit ovat valmiiksi esillä, joten niitä ei tarvitse juuri etsiä. , saattaa kohdata tyrm⃤n, koska melkein aina suuressa luolastossa on v⃤hint⃤⃤n yksi sellainen. Ne ovat hyvin vaarallisia. Tyrmi⃤ on kartalla vaikka peli⃤ pelattaisiin Peaceful -tilassa. Kuitenkaan hirvi⃶nsynnytt⃤j⃤ ei spawnaa yht⃤⃤n hirvi⃶t⃤.

Ominaisuudet

Tyrm⃤t generoidaan 5x5, 5x7, tai 7x7 kokoisina mukula- ja sammalkivest⃤ koostuvina huoneina. Tyrm⃤t sis⃤lt⃤v⃤t hirvi⃶nsynnytt⃤j⃤n, jota voidaan hy⃶dynt⃤⃤ my⃶s Tyrm⃤ansojen tekoon. Tyrm⃤ss⃤ olevat arkut saattavat olla my⃶s kiinni toisissaan muodostaen Suuren arkun. On mahdollista, ettei tyrm⃤ss⃤ ole arkkuja lainkaan. 1. On mahdollista l⃶yt⃤⃤ harvinaisia tuplatyrmi⃤ joissa on 2 synnytt⃤j⃤⃤, ja jopa 4 arkkua. Usein, mit⃤ l⃤hemp⃤n⃤ maan pintaa tyrm⃤ on, sit⃤ v⃤hemm⃤n arkkuja niiss⃤ on.

Hirvi⃶nsynnytt⃤j⃤ on arkkujen vahti, se spawnaa loputtomasti hirvi⃶it⃤ kunnes paikassa on tarpeeksi valoa, tai pelaaja s⃤rkee sen. Hirvi⃶nsynnytt⃤j⃤ on aina huoneen keskell⃤, arkkujen ollessa reunoilla. Suurten arkkujen lyhyt kylki saattaa olla kiinni sein⃤ss⃤ pitk⃤n sijaan. Arkuissa on satunnaisia aarteita, joista lista alempana. Tyrm⃤n voi l⃶yt⃤⃤ melkein mist⃤ vain, mutta mit⃤ ylemm⃤s menn⃤⃤n, sit⃤ harvinaisempia ne ovat. Tyrmi⃤ on monesti n⃤hty hyvinkin erikoisissa paikoissa, joista muutamia alla olevassa galleriassa. M Hirvi⃶nsynnytt⃤j⃤ll⃤ on 50% todenn⃤k⃶isyys olla Zombisynnytt⃤j⃤, 25% todenn⃤k⃶isyys olla luurankosynnytt⃤j⃤, and 25% olla h⃤m⃤h⃤kkisynnytt⃤j⃤.

Notch This page is part of the Finnish translation project. Markus Persson Real name Markus Alexej Persson Date of birth Jun. 1, 1979 1] Occupation Pelikehittäjä, Mojang AB Nationality Ruotsalainen Website mojang.com/notch Known for Minecraftin luominen, minecraft saattaa joskus lis⃤t⃤ p⃤⃤vastustajia tyrmiin.2

Videos

Arkkujen sis⃤lt⃶

Jokaisessa tyrm⃤n arkussa voi olla enint⃤⃤n 4kpl pinoissa olevia seuraavia esineit⃤:

Esine This page is part of the Finnish translation project. Esineet ja palikat ovat yhdessä kaikki käytettävät resurssit Minecraftissa. Esineet näyttävät kaksiulotteisilta inventorissa, näyttävät kolmiulotteisilta vain kädessä, kun palikat ovat kolmiulotteisia sekä inventorissa että kädessä. Contents Todenn⃤k⃶isyys olla
arkussa
m⃤⃤r⃤ yhdess⃤
pinossa
Satula This page is part of the Finnish translation project. Saddle Type Työkalu Durability N/A Renewable ? Stackable Ei Data value dec: 329 hex: 149 bin: 101001001 Name saddle Pelaaja ratsastamassa possulla. Satulat ovat possuille asetettavia tavaroita, jotka mahdollistavat minecraft 45 (80%) 1
Rautaharkko This page is part of the Finnish translation project. Rautaharkko Type Raakamateriaali Durability N/A Renewable Kyllä Stackable Kyllä (64) Data value dec: 265 hex: 109 bin: 100001001 Name rautaharkko Tämä artikkeli käsittelee rautaharkkoa. Jos tarkoitit malmia, katso Rautamalmi. minecraft 45 (80%) 1-4
Leip⃤ This page is part of the Finnish translation project. Template:Food/fin Leipä lisättiin peliin Indevissä. Leipää tehdään vehnästä. Contents 1 Valmistus 2 Edut 3 Haitat 4 Triviaa Valmistus edit | edit source] Ainekset Sisään » Ulos vehnä 45 (80%) 1
Vehn⃤ This page is part of the Finnish translation project. Template:Food/fin Vehnä on esine jonka saa viljelemisestä. Vehnä lisättiin Indeviin kuudes helmikuuta, 2010. Siemeniä vehnän kasvattamiseen saa rikkomalla korkeaa ruohoa/ruohoheinää tai dungeonin arkusta. Vehnän voi valmistaa minecraft 45 (80%) 1-4
Ruuti This page is part of the Finnish translation project. Ruuti Type Raakamateriaali Durability N/A Renewable ? Stackable Kyllä (64) Data value dec: 289 hex: 121 bin: 100100001 Name ruuti Ruuti (vanhalta nimeltään rikki) on esine, jonka saa tappamalla minecraft 45 (80%) 1-4
Naru 45 (80%) 1-4
⃄mp⃤ri This page is part of the Finnish translation project. Ämpäri Type Työkalu Durability N/A Renewable Kyllä Stackable Kyllä (16) First appearance Infdev (15. kesäkuuta 2010) Data value dec: 325 hex: 145 bin: 101000101 Name ämpäri Ämpäri on esine minecraft 45 (80%) 1
Kaakaopapu This page is part of the Finnish translation project. Kaakaopavut Type Väriaine Durability 3 (Damage-määrä eli metadata) Renewable Kyllä Stackable Kyllä (64) Data value dec: 351 hex: 15F bin: 101011111 Name kaakaopavut Kaakaopavut (myös tunnettu Ruskeana väriaineena) on minecraft 45 (80%) 1
Redstone-tomu This page is part of the Finnish translation project. This disambiguation page lists articles associated with the same title. If an internal link led you here, you may wish to change the link to point minecraft 110 (10%) 1-4
⃄⃤nilevy 225 (8%) 1
Kultainen omena This page is part of the Finnish translation project. Kultainen omena Type Ruoka Restores (ja palauttaa nopeasti sydämiä 5 sekunnin ajan. Lisäksi antaa 2 minuutin Absorbtionin) Cookable Ei Renewable Yes Stackable Kyllä Data value dec: 322 minecraft 1125 (0.8%) 1

T⃤m⃤ informaatio on hankittu Minecraftin koodista. Generaatioalgoritmi asettaa mink⃤ tahansa n⃤ist⃤ esineist⃤ satunnaiseen arkun ruutuun mahdollisesti toisen tavaran p⃤⃤lle poistaen sen. T⃤m⃤ toistuu kahdeksan kertaa.

Tyrmℂ₤ -pelitila

On mahdollista, ettℂ₤ seikkailutila tulee perustumaan tyrmiin.

Katso Seikkailutilan This page is part of the Finnish translation project. Seikkailupelimuoto, aikaisemmin luolia ja vipuja, on tulossa oleva pelimuoto. 1] Seikkailupelimuodossa saattaa olla lopullinen kuolema kuten kovanaama-pelimuodossa tehden siitä roguemaisen. 2] "Seikkailupäivitys" käsitti päivitykset Beta 1.8 artikkeli

Vihjeet

  • Helppo tapa l⃶yt⃤⃤ tyrmi⃤ on painaa F -n⃤pp⃤int⃤, joka vaihtaa n⃤kyvyysastetta. Kun n⃤ytt⃶ on sininen, ja n⃤et kuun/auringon, katso n⃤kisitk⃶ liekkej⃤ hirvi⃶nsynnytt⃤j⃤st⃤. T⃤m⃤ toimii vain, jos olet alle 16 palikan p⃤⃤ss⃤ tyrm⃤st⃤. Toimii parhaiten hitailla koneilla.
  • Toinen helppo tapa l⃶yt⃤⃤ tyrmi⃤ on kuunteleminen. Saatat kuulla paljon yhdenlaisen mobin ⃤⃤ni⃤, tai vaikka vain ambientti⃤⃤ni⃤. Kumpikaan n⃤ist⃤ ei suoraan viittaa tyrm⃤n l⃤sn⃤oloon, mutta ne viittaavat tutkimattoman alueen l⃤sn⃤oloon, joka voi hyvinkin olla tyrm⃤.
  • Todella helppo tapa l⃶yt⃤⃤ tyrmi⃤ lis⃤ttiin Beta 1.3_01:ss⃤. Painat vain F3 -n⃤pp⃤int⃤ ja katsot, josko n⃤kisit isona m⃶ykkyn⃤ mobien This page is part of the Finnish translation project. This page is a work in progress. Refrain from making major edits to it until this page is finished. Mobit eli Oliot ovat erilaisia eläimiä ja minecraft numerokylttej⃤. Usein m⃶ykyn kohdalla on tyrm⃤.
  • Jos kaikki muu ep⃤onnistuu, voit huiputtaa k⃤ytt⃤m⃤ll⃤ kartankatseluohjelmaa, ja asettaa sen n⃤ytt⃤m⃤⃤n kartalla olevat sammalkivet, hirvi⃶nsynnytt⃤j⃤t, tai mukulakivet Ohjelman t⃤ytyy olla ajan tasalla, ettei se kaadu ladatessaan palikoita joita se ei tunnista.
  • Tyrm⃤n voi peitota my⃶s kaikkein ilmeisimm⃤n "Tappele-ja-valaise" -tavan sijaan kaivamalla tunnelin sen alle, ja rikkomalla synnytt⃤j⃤n alapuolelta. Toinen tapa on t⃤ytt⃤⃤ se laavalla, joka tappaa kaikki mobit, ja laittaa soihtuja synnytt⃤j⃤n ymp⃤rille sit⃤ mukaa kun laava katoaa.
  • Voit my⃶s kaivaa tyrm⃤n seinien ymp⃤ri, ja ottaa arkuista tavarat takaap⃤in. N⃤in et riskaa el⃤mi⃤si yht⃤⃤n!
  • Voit my⃶s hajottaa arkun sen sijaan ett⃤ ottaisit k⃤sin kaikki tavarat. N⃤in saat tavarat ja lis⃤ksi arkun.

Triviaa

File:2011-05-19 20.42.50.png
Tyrm⃤ ilman arkkuja.


WWWWWWW        WWWWWWW WFFFFFW        WFFFFFW WCCFFFW        WFFFFFW WFFMFFW  -Or-  WCCMFFW WFFFFFW        WFFFFFW WFFFFFW        WFFFFFW WWWWWWW        WWWWWWW 
Sortunut tyrm⃤.
  • Joskus tyrm⃤t syntyv⃤t laavan ylle. T⃤ll⃶in osa tyrm⃤n lattiasta saattaa puuttua. Noin 1 minuutin kohdalla n⃤kyy tyrm⃤ ilman lattiaa.
  • Sammalkivell⃤ vaikuttaisi tyrm⃤n lattiassa olevan tietty kuvio, sen huomaa parhaiten 5x5 -kokoisissa tyrmiss⃤, joissa yhdess⃤ nurkassa on 2x2 -kokoinen neli⃶. Ei ole varmuutta, tapahtuuko n⃤in my⃶s 5x7 ja 7x7 -tyrmiss⃤.
  • Todella harvoin kolme tyrm⃤⃤ ovat kiinni toisissaan, muodostaen kolme spawneria, ja jopa 6 arkkua! Niit⃤ on hyvin vaikea valloittaa, ellet k⃤yt⃤ Peaceful -tilaa.
  • Jos tyrm⃤ on kahdella eri chunkilla, ja toinen niist⃤ generoidaan uudelleen, saatat l⃶yt⃤⃤ puolikkaan tyrm⃤n, jossa ei ehk⃤ ole synnytt⃤j⃤⃤ tai arkkuja. Voi my⃶s olla, ett⃤ vain yksi seinist⃤ on sile⃤⃤ kive⃤. Esimerkki osittaisesta tyrm⃤st⃤

Galleria

Katso my⃶s:

Environment